Frågor & svar > Efter resan
-
Mitt resväska är skadad/borta. Vad gör jag?
-
Jag har bra feedback till er - vart ska jag sända den?
Du får gärna skriva vad du tycker om oss på Trustpilot! Vi sätter stor pris på all feedback - positiv som negativ. Ta dig gärna ett par minuter och dela dina tankar om oss på https://www.trustpilot.com/review/www.solfaktor.se -
Jag har glömt nåt på resan. Vad gör jag?
Om du har glömt nåt ombord på flyget måste du ta kontakt med hittegodsavdelningen på flygplatsen du landade på eller med det flygbolag du flög med. Om du har glömt nåt på resmålet (på bussen, hotellet, etc) kan du ta kontakt med transferbolaget eller hotellet direkt. Om du eventuellt har tappat bort ägodelar, rekommenderar vi att du tar kontakt med din reseförsäkring. Det går snabbast om du själv kontaktar hotellet, flyg- och/eller transfersällskapet eller flygplatsens hittegodsavdelning på egen hand. -
Hur kan jag reklamera/klaga på min resa efter resan?
Om du/ni har några reklamationer eller klagomål du/ni vill sända in till oss, kan du/ni göra det på post@solfaktor.com - uppge beställnignsnummer i ämnefältet och beskriv noga vad du/ni har upplevt på resan. Vänligen bifoga kvittering på eventuella kostnader som exempelvis taxi, bilder eller annan dokumentation du tror är relevant för din reklamation. Behandlingstiden är 4-8 veckor.